Stuff do obczajenia

24 lutego 2011

TES V: Skyrim wreszcie pokazuje swoje wdzięki!

   Czekam na tę grę. Po prostu nie mogę się już jej doczekać. To nic, że system jest już wyświechtany, a rozgrywka oklepana. To nic, że smoków zabiłem już setki, czarów rzuciłem tysiące. Kładę na to. Ja już chcę tam być! Zabić kolejnego smoka. Wracać traktem do miasta, otoczony wściekłą śnieżycą,  by sprzedać zdobyty łup. Przygotowywać się do kolejnej wyprawy do zapomnianych, prastarych ruin, przycupniętych gdzieś w niedostępnych zakątkach gór.  W dupie mam klasy postaci, grafikę, nowości w systemie. Ja chcę tam być ze względu na KLIMAT! I to dosłownie :) Obczajcie film. Koniecznie.



PS: Tak naprawdę nic w tym filmie ciekawego nie ma. Jest tylko klimat. Szczegół w tym, że taki jaki sobie w RPG wymarzyłem...



moon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz