Stuff do obczajenia

28 lutego 2011

Mordo ty moja! to znaczy Ryju ty mój...


  Pojawił się teaser kolejnej, 3 już odsłony Ninja Gaiden. Wracając pamięcią do jedynki, przelatują mi siarczyste bluzgi... dlaczego? Bo jedynka była kurewsko trudna! Może nie jestem jakimś wirtuozem palców(ek) i wyczucia, no ale bez przesady tak. Kto grał ten pewnie wie, a kto nie, jeżeli ma nerwy ze stali i wyczucie sapera może spróbować. A ninja wyglądał obłędnie, wtedy, a i dzisiaj potrafi doprowadzić do opadnięcia kopary.



 Wiem, że teasery to tylko małe zwiastunki, które równie dobrze mogłyby być obrazkiem. Ale jednak czegoś się od nich oczekuje, akcji, klimatu.  A tu co??... że niby 3 jebnięcia w glace? w moją glace? i że Ryu pokaże ryja ... nie mogę się doczekać...

1 komentarz:

  1. Nie możesz się doczekać aż Ryu pokaże maskę? Dziwnyś jakiś :P

    OdpowiedzUsuń